Γενικά

Συλλογικός προγραμματισμός 2023-24

1)Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών.
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ.
Στόχος της δράσης είναι οι σχέσεις των μαθητών να είναι ομαλές,
ώστε να διέπονται εξ ολοκλήρου από αλληλοσεβασμό, κατανόηση
και εμπιστοσύνη, για να κυριαρχεί η ευρυθμία στο χώρο του
σχολείου και να επιτευχθεί η εξέλιξη σε προσωπικό επίπεδο. Οι
τέχνες και ειδικότερα η τέχνη του θεάτρου καλλιεργούν τη σύμπνοια
και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών διότι:
Το θέατρο ως σύνθετη καλλιτεχνική δημιουργία ωθεί τον μαθητή να
βελτιώσει την επικοινωνία του με τους συμμαθητές του
ενθαρρύνοντας με την αυτοέκφρασή του , την οργανική του ένταξη
στην ομάδα. Η κοινή καλλιτεχνική συγκίνηση και γενικά τα κοινά
συναισθήματα που νιώθουν όσοι μετέχουν στη θεατρική πράξη,
συμβάλλουν στη συλλογικότητα και στην αμοιβαία κατανόηση.Η
ίδια η φύση του θεάτρου απαιτεί τη συνεργασία και με άλλα
καλλιτεχνικά μαθήματα (εικαστικά, μουσική), Η πραγμάτωσή τους
απαιτεί την ομαδικότητα, δηλαδή πάθος, ζήλο και δημιουργική
διάθεση από κοινού. ‘Χωρίς συναδελφικότητα δεν υπάρχει το ίδιο το
θέατρο’


2)Σχολείο και κοινότητα.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η ανακύκλωση ως διαδικασία συμβάλλει στην ορθή διαχείρηση
των απορριμάτων και συνεπώς στην προστασία της φύσης . Το
σχολείο είναι χώρος όπου οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να
ενημερωθούν , να καλλιεργήσουν σωστές στάσεις ζωής και
διαμορφώνεται η συνείδηση των μελλοντικών πολιτών. Η
συνεργασία με τα μέλη της κοινότητας όπου ανήκει το σχολείο,
προάγει την ανταλλαγή των καλών πρακτικών μέσω της
αλληλεπίδρασης με την υπόλοιπη κοινότητα. Επομένως,
αποφασίστηκε οι μαθητές να ασχοληθούν με την ανακύκλωση
απορριμάτων τη φετινή σχολική χρονιά.
Η Δράση συνεπώς στοχεύει:
-Στην ενημέρωση των μαθητών για την ανακύκλωση και την
υιοθέτησή της ως στάσης ζωής από αυτούς.
-Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας μέσω της
επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των μελών του σχολείου και
της τοπικής κοινότητας.
-Στην εμπλοκή των μαθητών σε μια δραστηριότητα, στην οποία
συμμετέχουν ευρύτερες κοινωνικές ομάδες / άτομα, έτσι ώστε να
ενισχυθεί η αίσθηση ότι αποτελούν ενεργά μέλη της κοινότητας
στην οποία ανήκει το σχολείο.